طب سنتی

داروهای گیاهی،بیماری ها،،درمان و ...

طب سنتی

داروهای گیاهی،بیماری ها،،درمان و ...

باسلام

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ق.ظ
دوستان عزیز سلام

همانطور که میدانید گیاهان دارویی نقش بزرگی در پیشگیری و معالجه ی بیماری ها ایفا میکنند.خوب است که در مورد این گیاهان اطلاعات خود را گسترش دهیم.شما دوستان میتوانید سوالات خود را در این وبلاگ مطرح کرده تا من در اولین فرصت پاسخگوی شما باشم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۶
امیرحسام شفیعی

نظرات  (۱۷)

سلام امیرحسام جان. از اینکه شما هم مثل امیرپارسا اهل وبلاگ نویسی هستی بسیار خوشحالم. امیدوارم موفق باشی. انشالله که در آینده و پس از تحصیلات با توجه به علاقه ای که داری در این شاخه از پزشکی تحصیل کنی .
وبلاگ خوشگلی داری .. به من هم سری بزن دوست عزیز .... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
سلامشما را لینک کردم
یاعلی
سلام
به وبلاگت سرزدم به وبلاگم سربزن
سلام راست گفتی واقعا وبلاگ شما نیز شبیه وبلاگ من است وبلاگ جالبی است
با آرزوی موفقیت برای شما

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از این که نظر گذاشتید.
سلام.
وبلاگت خیلی خوبه.

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم وبلاگ تو هم خیلی عالیه
از پیامت در مورد اردوی ایران باستان ممنون حسام جان. امیدوارم که در سال جدید موفق وسلامت باشید.

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم من هم برای شما سال خوبی را آرزومندم
سلام. چه‌قدر حرف‌گوش کردی اومدی سایت من. آفرین
ممنون که منو لینک کردید.ببخشید یه کم دیر شد ولی من هم شما رو لینک کردم.
از فروشگاه فیلم و سریال من هم دیدن کن اگه خوشت اومد اونجا هم تبادل لینک کنیم.
www.masuod.hamvar.ir
سلام حسام جان. مثل همیشه مطالب مفیدی می نویسی. راستی در مورد مشکلات بلاگفا، من هم مدتی مشکلات دیگه ای داشتم . هرچه مکاتبه کردم فایده ای نکرد. یک محیط وبلاگ نویسی دیگه وجود داره که خیلی عالیه
blog.ir
یک سری بزن . شاید اسباب کشی از بلاگفا به بلاگ.ایر به زحمتش بیارزد.

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم سعی خودمو میکنم ولی خیلی سخته!!!!
اگه میشه درباره ی ایدز و طاعون مطلب بنویس.
سلام ممنون از حضور گرمت
سلام

ممنون که سر زدید.
مطالب وبتون جالبن...

پاسخ:
پاسخ:
مرسی از نظرتون
سلام...خیلی ممنون بابت این که بهم سر زدی و مرسی کلی بابت نظرت

پاسخ:
پاسخ:
خواهـــــــــــــــش میکنم
درود دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری و ممنون که بهم سر زدی
سربلند باشی

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام من مدیر وبلاگ خنده و سرگرمیم وبلاگ خوبی داری چیزای جالبی یاد گرفتم

پاسخ:
پاسخ:
منم به چیزای جالبی خندیدم تو وبلاگ شما
چشم داش چون تو میگی من به خاطر تو استقلالی میشم.
من از الان استقلالیم .جدی میگم. مخلص تو هم هستم داش .
اومدی وبم نظر بده مخصوصا پست اول و

پاسخ:
پاسخ:
فدایی داری داداش!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی