طب سنتی

داروهای گیاهی،بیماری ها،،درمان و ...

طب سنتی

داروهای گیاهی،بیماری ها،،درمان و ...

خرابی وبلاگ

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ب.ظ
با سلام

دوستان یک هفته ای میشود که امکان نظردهی برای وبلاگ قطع میباشد.

من به مدیران بلاگفا ایمیل زدم که رسیدگی یا راهنمایی کنند اما پاسخی نگرفتم!  :(

اینجا هم یک بار دیگر از مدیران بلاگفا خواهش دارم که رسیدگی کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۷
امیرحسام شفیعی

نظرات  (۵)

درست شده که!!!!!!

پاسخ:
پاسخ: ّّّّّّّّّّّّّبــــــــــــــــــــــــــــــــله
قالب وبلاگ قشنگه!

پاسخ:
پاسخ:
نظر لطف شماست
من از جانب همه از شما عذرخواهی میکنم

پاسخ:
پاسخ:
عذرخواهی شما قبوله
بلاگفا داغونه خیلی وقتا!

پاسخ:
پاسخ:
من که می خوام مهاجرت کنم بلاگ بیان ولی کار خیل سختیه
اوهوم (:
کارخوبی می کنین به نظرم
رفتین به منم آدرس بدید

پاسخ:
پاسخ:
(((((((((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی