طب سنتی

داروهای گیاهی،بیماری ها،،درمان و ...

طب سنتی

داروهای گیاهی،بیماری ها،،درمان و ...

گیاهان دارویی

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۴۹ ق.ظ
دانلود کتاب اسرار گیاهان دارویی                 دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۹
امیرحسام شفیعی

نظرات  (۸)

خیلی خوب بود مر30
ازگیاهان دارویی مفیدبرای بیماری درماتومیوزیت مطلب برای ما بگذار
پاسخ:
پاسخ: ممنون پاسخ شما در وبلاگ قرار میگیرد
سلام
امیرحسام جان مطالب ارزشمند ومفیدی توی وبلاگت آوردی خیلی استفاده کردم.برای تو آرزوی موفقیت وپیشرفت دارم
پاسخ:
پاسخ: ممنون از بازدیدتون
۱۵ آبان ۹۲ ، ۰۶:۲۶ بابای امیرپارسا
سلام امیر حسام جان. روی لینک که کلیک می کنم باز نمی شود. شاید مشکل از اینترنت است؟
پاسخ:
پاسخ: بله به احتمال زیاد مشکل بلاگفا میباشد.
درباره خواص عسل مطلب اضافه کنید
پاسخ:
پاسخ: در مطالب قبلی گذاشته شده است.
یادم باشه به امیرپارسا بگم چند تا زالزالک بیاره . این هفته که اصفهان رفته بودیم خریدیم و با خودمون اوردیم. هم بخوری و هم در موردش تحقیق کنی. راستش این میوه کمتر توی تهران هست اما برعکس یکی از میوه های معمول در بازار اصفهان است.

البته فردا و پس فردا هم که تعطیل شدین و نمیدونم تا هفته دیگه سالم می مونه یا نه !

میگم بیایید این وقتا که تعطیلی به خاطر آلودگی هوا میشه، کتاب مربوط به IT را کار کنید. با هم تماس ایمیلی و تلفنی داشته باشید و خلاصه حداکثر استفاده را انجام بدهید.
با آرزوی قبولی عزاداری های شما
پاسخ:
پاسخ: ممنونم از بازدیدتون در مورد زالزالک تحقیق کردم و در وبلاگ گداشتم در مورد IT هم با امیرپارسا مشورت میکنم.
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
سلام و خسته نباشید به شما دوست خوب حسام من نمیتونم کتاب اسرار گیاهان دارویی رو دانلود کنم چرا

پاسخ:
پاسخ:
با سلام مشکل رفع شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی