طب سنتی

داروهای گیاهی،بیماری ها،،درمان و ...

طب سنتی

داروهای گیاهی،بیماری ها،،درمان و ...

وبلاگ جدید من

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۴۹ ق.ظ

وبلاگ جدید من:amrhsm.blogfa.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۴
امیرحسام شفیعی

نظرات  (۴)

سلام خوبی؟
چه وبلاگ قشنگی داری واقعا
میشه رفاقتانه ازت بخوام یه لحظه بیای وبم
پست اولمو بخونی
قول میدم بهت ضرر نمیکنی
میخوام مرام و معرفتتو ببینمااا

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از این که نظر گذاشتید.
بابا تو دیگه کی هستی

پاسخ:
پاسخ:
ما اینیم
حسام خیلی وبلاگ قشنگی ساختی
نمیدونم چرا به من نگفتی
سلام هههههه من خیلی پر روام
هم این وبلاگتو لینکیدم هم اون یکی اسمش چی بود ؟؟؟....
آهان همه چی از همه جا بود فک کنم .... آره هردوتاشو لینکیدم
هههههه
تو هم بی زحمت وب آنتی لنگی رو با نام آنتی لنگی تو دوتا وبلاگت بلینک ممنونم
آخ آخ داشت یادم میرفت خخخخ
میخواستم بگم دهه هشتادی ها خیلی باهوشن هاااااا بهم ثابت شده این باهوشیشون .
توهم آدم موفقی میشی ان شالله...
خبرشو بهم بده منتظرم هااااااااا...

پاسخ:
پاسخ:
مرسی منم لینکیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی